~~~Dugaan~~~

Tarikh 12 Sept 2011 adalah tarikh yg aku tak boleh lupe sebab mase tu aku demam teruk sampai gigil2 badan aku, so doktor bagi mc 2 hari... dlm pada masa yang sama, laki aku sakit kat dada... sampai tercungap2... die bukan laa penat sebab berlari.. mungkin sbb jantung... dah sah2 la aku yg kena bawak die pegi hospital... dah la aku demam, bawak org sakit pulak...hehehe dugaan... Sampai je kat hospital, faking tak de (parking)... so die pi sorang2 nak cek, yg aku ni dok dalam keta takut2 aku faking tak kena nnti kena saman pulokk.... Dalam 2 jam slpas tu, die fon kena tahan wad...doktor kate jantung die bergegar... Aku pun tinggal je la keta tu, nak pi kat wad.. Aku ape citer demam ni... Demam aku terus baik sbb peluh mencurah2 bak air mandi... sihat alhamdulillah... Dok kat spital ni mau slama sminggu... so amik EL 3 hari arr... terpaksa... mana nak jaga laki sakit,anto anak skolah, baby kocik lagi... stress mmg adeeee.... tapi redahhh je laa....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Resepi Kari aYam KakciK TerbOikk ek ek & sambal jaWa Btol Ke Jawa