Meh Kenal Anak Anak Ku No.1& No.2


yg Kna Cium tu musyuk ku no.Duer (uddyn)... yg sibok menYium tu.. musyuk ku yg sulong(meymi)...  2 2 dah beso.. Taun dpn leh cari caLon nak masuk meminanG...  eeuuuuwww nti Doluuuuu..... maK nak ngkorang2 ni berJaya doluuu Dlm Pelajaran dan sgala bagai laa... boleh laa nak tawinnn.... hehehehe...
Meymi taun dpn nak masuk darjah Satu... ohwww esaited la gak & debo2... Bkn ape, aku tingat zaman2 cinta monyet berok kat skolaa... hukhukhuk ke situ  lakk.. hai mangkok hayun la aku ni..
ok bebalik citer skola meymi nti,aku masukkan die skola keb. tmn kosas... hrp2 die bole sesuwai gan kwn2 n cikgu2.. jgn gado2 arr... gado nti hang SIAPPPPP NA MEYMI!!!! oooo aku marahh btol...

Uddyn taun dpn baru 5 taon, so die akan masuk tadika nur islam kat bkt indah.. knape aku masukkan die tadika ni... ade keistimewaan laa weehhh... mase meymi masuk tadika tu mule2 xtao baca,apa pon x boleyy... aku punye la risaooo... tp alhamdulillah dgn berkat kesabaran sabariah ini... meymi dpt selesaikan masalah ini... ceh3x... tp begantung pd kita mak bapak nghajin agajar anak m.bacee...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Resepi Kari aYam KakciK TerbOikk ek ek & sambal jaWa Btol Ke Jawa

MEE WANTAN LAGIIIII (COPY DR BLOG NORAINI)