Genting TaiMmMmMm Lalu BatanG kali Part One

 Tgk si befday boy (uddyn) hepy giler die biler dpt taw nak g genting... tp die pun bkn taw apa itu genting..yang die taw aku nak bwk die gi jln2... tgk dia tu senyum lebaqqq... yg si cayang musyuk aku yg sulung tu mashammm sikit sbb die mmg anti gan mat uddyn... aku pun tak taw nape...aku pon bior kan je laa...
 view ni kat ulu yam, kitorng nak g genting mlalui batang kali..mesti singgah sini dolu...Tgk si helmi... cam tak shukee je gan uddyn... tp uddyn cool je w/pun die noti2 cangattttt..aduyeeiii
 Befday boy yg sangat cool...muahhh muahh muahhh
 tetibe shuke pulak budak nihh... heeehhhhh mcm2 laa..
 sampai je kat skyway tu tutup lakkkkkk..aisehmennnn...aku nak naik ape ke gentinggg nunnn... tetibe mamat ni offer kat aku,klu nak nek atas nek keta die tp jeng3x.. rm40 hinggut laa.. tak po laa 40 pun 40 laa janji haku bwk anak2 haku berjalaaannnn...hahhhhh ko hadoo...hehehe..ooo mamat ni namenye yus...
 rilek je bebudak ni... aku je shuke snap saner snap siniii...
abg boyaku d depan nunnn....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Resepi Kari aYam KakciK TerbOikk ek ek & sambal jaWa Btol Ke Jawa

MEE WANTAN LAGIIIII (COPY DR BLOG NORAINI)