My BeLog

Mama Sayang anak anak mama
HELMI <3 UDDYN <3 SAFIYYAH

~~

BeLog Setia BerCeriTa

Sabtu, 13 Oktober 2012

Outing bersame my Cinta

Assalammua'laikum... pagi sabtu yg indahhh yg beshhh yg ilang serabut, yg ilang marahh, yg ilang kecewa.... tak bole nak ckp lagii laaa... cer bayang je la.kann...
pas smayang suboh, aku rilek2 tgk tv.. anak2 aku tak bangun lagiii... klu bukan krn ari cuti derang terpakse bangun awai tauuu..yer la sbb aku kerijaa pagi2 bute... sume ni bagus jugakkk... bagi motivasi sikit kat anak2 aku nii... supaya jgn malas nak pegi skolah & everything la... ok pagi ni anak2 aku takde la bangun lmbat sngt..kul 7 dah terpacak kat depan aku.... lpas tu aku habaq kat derang pi mandi.. kite nak exercise nii... huhuhuh exercise laa sngt... sebenarnye aku bkn la sngt nak exercise tp nak kluaq gi mencekik jerkk ... kuang3x
selepas aku faking keta, aku jln ke tempat playground..tetibe aku ternampak banner kat restoran nelayan..... aku pun dgn muke tecenganggg nye... die tulis restoran nelayan tutup sementara dan akan berpindah di gombak...  oooo pindahhh rupenyee.. aku hingat ape tadiii... bkn ape baru je bln posa aku mkn kat situ...
in memory lerrr


start dahh budak uddyn ni memanjatttt


Minah ni dah garu kepala tak tau nak main yg maneeee


yeahhhh kite ushaaa duluuu


dapat  gak naik menatang niii..kude spring.. tp nape muke fea mashammm ekk.. tak phm aku..

yeahhhh goyanggg inulllll


fea naik buaian....

uddyn naik buaian
hahhh dah start nangess dahhh... rupenye die tak suke naik menatang nihh... aduyeiii


balik pulak naik menatang  nihhh... hehehehe

meymi cam besa arr... suke jee..tgk senyum lebaqqqq..



hepi nye anak ku sorang ni




mencekik taimmmm

lapoooo nyerrrrr... alaa bkn kenyangg pun... ape name nihh coklat lidi...

we at london bridge.... yo oh oh  jeeee







view tasik titiwangsa KL


3 org anak yg sangat comellll...baikk bangattt...rajin sokmo... huhuhu puji anak sendiri...


we at carrefour ampang moiiii















we at tutti fruitti waterfront ampang  loiiii....


peace sambil muke masamm.. tak sabaq kot eskem nii..

alololooooo fea ku cayanggggg



nyum 3x



Tiada ulasan: