nak Mencokik saje

Asslammua'laikum.... amacam ari ahad arini..ade gi mane2 ke... aku tak mo gi mane2... nak dok umah jee.. cewahhh kononnn dok umah.. sat gi tukaq baju, pkai tudung,amik kunci kete...statt gi jenjalan... ok ni aku nak citer babak sblum aku masak.... menu arini tak de spesial... alaaa bueh melakooo tuuuu... kesukaannn aku tuuu...
cekidoutttt douttttt~~~~~~~~~~~~~~
Hai Daun Pandan ko bertukau kalerrr..mingu lpas aku cekau kau, kau masih cun bergetah comeyyy... skrang kau dah kecut nak meniti hari tuwa... aku terpakse nyahkan kau dari umahhh akuuu... 
apo laiii aku gi blend ini daun kasi kluar kaler hijooo utk buat buah melaka...

spt biase, aku suruh meymi gi kedai sblah umah beli paper (opkoss laaa) dgn kelapa parut 1 biji (sbenarnye 1/2 biji dah cukop tp kedai sblah aku tu kedekut put put dan dan suh kite beli 1 biji, klu 1/2 biji die tak mo jual) banyak nye aku ngumpat die...
aku bagi rm10 hinggut... tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii




 balance kat aku die bg rm4 hinggut....aku tnye ape ko beli meymi.... ghuper2 nye die besekongkol gan adiknye beli eskrem....heiiii korang nii..smlm dah eskremmm...arini pun bedal eskremmmm......
nak keneeee niiii..... dahh aku nak masakkk pulakkkk...

Tadaaaaaaaaaaa.... dah siappppppp.... senang jerkkk buat nii...tp jgn anggap senang ni sbenarnye nak menguli ni tak sume org suke kecuali makan buah melaka nii... aku mase guli2 ni ade jugak kebuhsanan buat niii... tp smangat aku nak bg anak2 aku makan.... aku gagahkan jugakk...
ok nti try la buat..bnyak resepi kat tenet.... ok muah muahhhhh





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Resepi Kari aYam KakciK TerbOikk ek ek & sambal jaWa Btol Ke Jawa

MEE WANTAN LAGIIIII (COPY DR BLOG NORAINI)